Začátek dráhy - Sokolov-Kraslice: km 0,664 v úrovni vjezdového návěstidla žst. Sokolov Konec dráhy: km 27,452 státní hranice Do regionální dráhy jsou v dopravně Svatava zaústěny dvě vlečky. Provoz na dráze je řízen dispečerem z Oloví dle předpisu SŽDC D1 a D3 a Místního ujednání pro železniční pohraniční přechod Kraslice – Zwotental. Regionální dráha je jednokolejná s maximální rychlostí 60 km/hod. Dopravci: GW Train Regio – osobní doprava ČD Cargo – nákladní doprava Sokolov – Kraslice předměstí Sokolovská uhelná, právní nástupce – nákladní doprava Sokolov – Svatava
Stručná historie trati Sokolov – Kraslice 30.10.1873 – vydána koncese ke stavbě 01.06.1876 – zahájení provozu na úseku Sokolov – Kraslice předměstí 01.10.1886 – zahájení provozu na zbývajícím úseku tratě do Klingenthalu 17.05.1952 – definitivní zastavení dopravy na úseku Kraslice – Klingenthal 28.05.2000 – znovu zahájen pravidelný provoz přes státní hranici Přehled jednotlivých provozovatelů dráhy 1876 – 1923 Buštěhrader Eisenbahn Betrieb 1923 – 1938 Československé státní dráhy 1938 – 1945 Deutsche Reichsbahn 1945 – 1992 Československé státní dráhy 1993 – 1998 České dráhy 1998 – 2012 VIAMONT 2012 – dosud PDV RAILWAY
V roce 2014 byla dokončena oprava železničního mostu v km 8,406. Oprava byla financována z prostředků SFDI. Základní údaje mostu: Most pochází z doby výstavby dráhy, tedy z roku 1876, má dva otvory a převádí jednokolejnou neelektrifikovanou trať v levostranném oblouku přes vodní tok -řeku Svatavu (K 01) a občasný vodní tok (K 02). Mostní objekt se nachází v širé trati. Délka mostu je 67,90 m, šířka mostu je 5,05 m. Most má levou šikmost. Mostní konstrukce je ocelová příhradová s dolní prvkovou mostovkou, spoje jsou nýtované, s podélným ztužením (složená soustava). Ložiska jsou vahadlová a podružná desková. Spodní stavba je kamenná, sanovaná torkretovou omítkou.
Některé naše zastávky jsou plné graffitů. Graffiti však nejsou dílem sprejerů, tuto výzdobu pro nás zdarma zajistili žáci kraslické základní školy v Dukelské ulici. Zastávky díky tomu získali netradiční barevný vzhled, který oživuje jinak nevzhledné a původně šedé betonové přístřešky. S projektem přišla učitelka výtvarné výchovy Bára Brunnerová. U výzdoby zastávek se školáci inspirovali okolím tratě. Například na zastávce v Kraslicích – Pod vlekem se inspirovali nedalekou sjezdovkou, na zdi uvnitř zastávky je proto nakreslen lyžař. V Rotavě na přístřešku jsou zase permoníci, kteří symbolizují těžbu rud v Krušných horách.
Oprava osvětlení nástupiště a kolejiště v D3/ŽST Kraslice
Oprava mostu v km 22,760 na trati Sokolov – Kraslice st. hr.
Oprava osvětlení na regionální dráze Sokolov - Kraslice st. hr.
Oprava mostu v km 9,074 na trati Sokolov-Kraslice
Oprava zárubní zdi v km 24,107-24,194
Oprava propustků na trati Sokolov – Kraslice
Oprava mostu v km 11, 160 na železniční trati Sokolov – Kraslice
Oprava mostu v km 2,643 na železniční trati Sokolov – Kraslice
PODLIMITNÍ VEŘEJNÁ ZAKÁZKA na „Opravu Rotavského tunelu v km 14,772 – 14,949 na trati Sokolov – Kraslice“
Výzva k podání nabídky
Výzva k podání nabídky
Výzva k podání nabídky: Prohlídky, měření a údržba zabezpečovacího a sdělovacího zařízení na regionálních drahách provozovaných společností PDV RAILWAY a.s.
Kalná Voda osvětlení nástupiště a kolejiště
Prohlídky, měření a údržba zabezpečovacího a sdělovacího zařízení na regionálních drahách provozovaných společností PDV RAILWAY a.s.
Vyzýváme k podání nabídky a prokázání kvalifikace do výběrového řízení na zadání zakázky s názvem: „Oprava mostů v km 0, 790 a 0, 832 na železniční trati Trutnov hl. n. – Svoboda nad Úpou“
Vyzýváme Vás k podání nabídky a prokázání kvalifikace do výběrového řízení na zadání zakázky s názvem: „Oprava mostu v km 0,861 na železniční trati Trutnov hl. n. – Svoboda nad Úpou“
Výzva k podání nabídky